Strona Główna
OGŁOSZENIE WYNIKU PIERWSZYCH ROKOWAŃ NA SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI
OGŁOSZENIE WYNIKU PIERWSZEGO PRZETARGU USTNEO NIEOGRANICZONEGO
Organizowanego w dniu 19 grudnia 2022 r. w sali nr 210 na II piętrze Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach przy Placu Ratuszowym 1 o godzinie 10:00 na sprzedaż nieruchomości stanowiącej działkę 34 o powierzchni 5860m2, obręb 20 miasta Międzyzdroje, dla której Sąd Rejonowy w Świnoujściu Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą nr SZ1W/00002887/0.
Cena wywoławcza nieruchomości – 2.000.000,00 zł brutto.
Liczba osób dopuszczonych do przetargu – 0.
Liczba osób niedopuszczonych do przetargu – 0.
Ze względu na nieobecność oferenta przetarg zakończył się wynikiem negatywnym.
Międzyzdroje, 09 maja 2023 r.
OGŁOSZENIE O ROKOWANIACH
PREZES ZARZĄDU MTBS SP. Z O.O. OGŁASZA
pierwsze rokowania na sprzedaż nieruchomości, stanowiącej działkę nr 34 o powierzchni 586 m², obręb 20 miasta Międzyzdroje, dla której Sąd Rejonowy w Świnoujściu Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą numer SZ1W/00002887/0.
TERMIN I MIEJSCE
Rokowania odbędą się w dniu 26 maja 2023 r. o godzinie 10:00 w sali nr 210 na II piętrze Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach położonego przy Placu Ratuszowym 1 w Międzyzdrojach.
CENA WYWOŁAWCZA wynosi 1.850.000,00 zł (słownie: jeden milion osiemset pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Przedmiotowa sprzedaż zwolniona jest z podatku VAT
PRZETARGI
Pierwszy przetarg nieograniczony ustny odbył się w dniu 19 grudnia 2022 r. – zakończył się wynikiem negatywnym.
Drugi przetarg nieograniczony ustny odbył się w dniu 23 stycznia 2023 r. – zakończył się wynikiem negatywnym.
Trzeci przetarg nieograniczony ustny odbył się w dniu 17 lutego 2023 r. – zakończył się wynikiem negatywnym.
Czwarty przetarg nieograniczony ustny odbył się w dniu 23 marca 2023 r. – zakończył się wynikiem negatywnym.
Piąty przetarg nieograniczony ustny odbył się w dniu 28 kwietnia 2023 r. – zakończył się wynikiem negatywnym.
OPIS NIERUCHOMOŚCI
Nieruchomość zabudowana dwoma odrębnymi wolnostojącymi obiektami, położna w Międzyzdrojach, przy ul. Cichej 2.
I obiekt wolnostojący, wykonany w technologii tradycyjnej, ilość kondygnacji 2 (w tym poddasze użytkowe), podpiwniczony, o dwuspadowym dachu, o powierzchni użytkowej 108,20 m ².
Stan obiektu: obiekt w zadowalającym stanie technicznym.
Budynek powstał w latach 20-stych XX wieku jako dom mieszkalny, następnie został zaadaptowany na obiekt wczasowy. W latach 2010 -2015 budynek poddany remontom i dostosowany do funkcji biurowych.
Teren uzbrojony: energia elektryczna, wodociąg, kanalizacja, gaz.
Bezpośredni dostęp do drogi publicznej.
II obiekt wolnostojący, wykonany w technologii tradycyjnej, ilość kondygnacji 2, z płaskim dachem, o powierzchni użytkowej 111,90 m ².
Stan obiektu: obiekt w zadowalającym stanie technicznym.
Budynek z lat 60-tych XX wieku powstał z przebudowy obiektu gospodarczego. W latach 2000 -2015 budynek poddany remontom i zaadaptowany na biurowy.
W budynku znajdują się typowe pomieszczenia biurowe.
Teren uzbrojony: energia elektryczna, wodociąg, kanalizacja, gaz.
Przeznaczenie nieruchomości określono na podstawie wydanej przez Burmistrza Międzyzdrojów decyzji nr 30/20 z dnia 20 maja 2020 roku o warunkach zabudowy określającej warunki do zabudowy działki obiektem usługowym. Na powyższej podstawie określono przeznaczenie nieruchomości: tereny inwestycyjne i zurbanizowane.
Informujemy na podstawie wyrysu mapy zasadniczej działki nr 34, iż występują niewielkie różnice między istniejącym ogrodzeniem, a granicą nieruchomości, co uwidoczniono na załącznikach graficznych.
WARUNKI UDZIAŁU W ROKOWANIACH
W rokowaniach mogą brać udział osoby fizyczne i osoby prawne, które:
- wpłacą zaliczkę w wysokości 10% ceny wywoławczej tzn. 185.000,00 zł ( słownie: sto osiemdziesiąt pięć tysięcy złotych)
Zaliczka płatna jest w pieniądzu i należy ją wpłacić na konto nr 35 9383 0007 0000 0390 2000 0010 prowadzone przez Bank Spółdzielczy w Wolinie Oddział Międzyzdroje, w terminie do dnia 19 .05. 2023 r. W tytule wpłaty zaliczki należy wpisać imię i nazwisko, adres lub nazwę i siedzibę firmy zgłaszającej udział w rokowaniach oraz numer i położenie działki.
Wpłacona zaliczka ulega przepadkowi w razie uchylenia się uczestnika, który w rokowaniach został ustalony jako nabywca przedmiotowej nieruchomości.
Wpłacona zaliczka przez osobę uznaną za nabywcę zostanie zaliczona na poczet ceny nabycia, natomiast zaliczki wpłacone przez pozostałe osoby, zostaną zwrócone na rachunek bankowy po uprzednim podaniu numeru rachunku. W przypadku nie wskazania numeru rachunku bankowego, środki zostaną zwrócone na rachunek z którego zostało wpłacone.
Nabywca zobowiązany będzie do poniesienia kosztów notarialnych i sądowych związanych z nabyciem nieruchomości.
- złożą pisemne zgłoszenie w zaklejonej kopercie z napisem” Rokowania 26 maja 2023 r.” do dnia 23 maja 2023 r. do godz. 15:00 w sekretariacie MTBS Sp. z o.o. Plac Ratuszowy 1 w Międzyzdrojach.
WARUNKI DODATKOWE
1) przy wyborze zgłoszenia komisja przeprowadzająca rokowania będzie się kierowała zaproponowaną ceną,
2) sposobem zapłaty:
a) zapłata jednorazowa
b) w równych ratach
3) zgłoszenia z ceną poniżej ceny wywoławczej oraz zgłoszenia z innym niż podany wyżej sposobem zapłaty nie będą przyjmowane.
ZGŁOSZENIE
Zgłoszenie powinno zawierać:
- imię, nazwisko i adres albo nazwę lub firmę oraz siedzibę, jeżeli zgłaszającym jest osoba prawna lub inny podmiot,
- datę sporządzenia zgłoszenia,
-oświadczenie, że zgłaszający zapoznał się z warunkami rokowań i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń,
- proponowaną cenę i sposób jej zapłaty,
- przystępujące do rokowań osoby fizyczne (lub osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą) pozostające w związku małżeńskim i posiadające ustrój wspólności majątkowej (ustawowej lub umownej) zobowiązane są dołączyć pisemne oświadczenie współmałżonka, iż wyraża on zgodę na nabycie nieruchomości będącej przedmiotem rokowań po cenie zaproponowanej przez współmałżonka przystępującego do rokowań lub stawić się na rokowania ze współmałżonkiem,
- osoby przystępujące do rokowań zobowiązane są do złożenia oświadczenia, że zapoznały się z pełną treścią ogłoszenia, treścią mapy zasadniczej i przedmiotem rokowań i nie wnoszą z tytułu stanu przedmiotu rokowań żadnych zastrzeżeń.
- zgłoszenie należy podpisać.
Do zgłoszenia należy dołączyć:
- kopię dowodu wpłaty zaliczki,
- nr konta na które należy zwrócić zaliczkę,
- aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego /dot. spółek/
- aktualny wypis z rejestru przedsiębiorstw /dot. przedsiębiorstw państwowych/
- pełnomocnictwo.
– cudzoziemiec, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 24 marca 1920r. o nabywaniu
nieruchomości przez cudzoziemców (jednolity tekst Dz.U. z 2014r., poz.1380), obowiązany jest dołączyć zezwolenie ( lub promesę) ministra właściwego do spraw wewnętrznych na nabycie nieruchomości będącej przedmiotem niniejszego ogłoszenia.
Zastrzega się prawo odwołania przetargu w przypadku zaistnienia uzasadnionych przyczyn oraz prawo zamknięcia rokowań bez wybrania nabywcy nieruchomości.
Zbywający ustali termin podpisania umowy notarialnej z notariuszem i powiadomi o nim nabywcę.
Dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Międzyzdrojskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. lub telefonicznie pod numerem 605 579 533.
Informacja dla osoby fizycznej uczestniczącej w rokowaniach
MTBS SP. z o.o. wypełniając obowiązek wynikający z art.12 w związku z art.13 ust. 1 oraz ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej: RODO informuje, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Prezes Zarządu MTBS SP. z o.o., z siedzibą w Międzyzdrojach, przy Placu Ratuszowym 1, 72-500 Międzyzdroje. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: e-mail. mtbs2@miedzyzdroje.pl bądź pisemnie na adres siedziby administratora.
Inspektor ochrony danych
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email: mtbs2@miedzyzdroje.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować, w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Cele i podstawy przetwarzania
Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu organizacji i przeprowadzenia procesu sprzedaży nieruchomości. Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z art. 25 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami. W przypadku nabycia nieruchomości w drodze przeprowadzonego postępowania Pani/Pana dane na potrzeby przygotowania, zawarcia i rozliczenia umowy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit.b) RODO.
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty zewnętrzne świadczące usługi związane z obsługą prawną i informatyczną administratora oraz jednostki administracji publicznej uprawnione do współpracy, sprawowania kontroli i nadzoru nad prawidłowością funkcjonowania administratora lub mogące potwierdzić prawdziwość podanych przez Panią/Pana informacji.
Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane będą przechowywane wieczyście, poczynając od 1 stycznia roku następnego, który to wynika z przyjętego w jednostce Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt.
Sposób przetwarzania danych osobowych
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie zostaną poddane profilowaniu i nie będą przekazywane do państw trzecich. W przypadku wyłonienia Pani/Pana, jako nabywcy nieruchomości dane osobowe w postaci imienia i nazwiska zostaną upublicznione.
Prawa osób, których dane dotyczą
Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopi,
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
c) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa.
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Panią/Pana danych jest wymogiem ustawowym niezbędnym dla zrealizowania celu przetwarzania.
OGŁOSZENIE WYNIKU
PIĄTEGO PRZETRAGU USTANEGO NIEOGRANICZONEGO
Z DNIA 28.04.2023
PRACA
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
REFERENT DS TECHNICZNYCH
Międzyzdrojskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
REFERENT DS. TECHNICZNYCH
- Nazwa i adres jednostki: Międzyzdrojskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. Plac Ratuszowy 1, 72-500 Międzyzdroje
- Wymagania niezbędne:
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność,
- wykształcenie co najmniej średnie lub wyższe,
- znajomość zagadnień ogólnobudowlanych,
- Wymagania dodatkowe:
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność praktycznej interpretacji przepisów,
- dyspozycyjność,
- doświadczenie w samodzielnym wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- dobra organizacja pracy,
- odporność na stres,
- umiejętność pracy w zespole,
- Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- wymiar etatu : pełny,
- przewidywany termin zatrudnienia : 01.06.2023 r.,
- umowa na czas określony w okresie próbnym, z możliwością przedłużenia na czas nieograniczony,
- praca w warunkach biurowych (przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, kontakt z interesantami)
- Zakres zadań:
- prowadzenie bieżących spraw związanych z koordynacją realizacji robót awaryjnych i remontowych,
-przyjmowanie interesantów oraz prowadzenie korespondencji w sprawach technicznych,
-nadzór nad eksploatacją i stanem technicznym nieruchomości,
- organizowanie kontroli i przeglądów w budynkach,
- realizacja innych zadań zleconych przez pracodawcę.
- Wymagane dokumenty :
- życiorys (CV),
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawych i o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- kserokopie poświadczające wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje, kursy, szkolenia,
- kserokopia ostatniego świadectwa pracy
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać drogą mailową na adres mtbs2@miedzyzdroje.pl lub pocztą na adres MTBS Sp. z o.o. Plac Ratuszowy 1, 72-500 Międzyzdroje w terminie do 26 maja 2023 r.
Kandydaci, których kompletne oferty spełniają wymagania zostaną poinformowani telefonicznie i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.
Prezes Zarządu MTBS Sp. z o.o.
Dorota Siarska-Zacharewicz
INFORMUJEMY O OGŁOSZENIU O ZAMÓWIENIU NA ROBOTY BUDOWLANE
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Myśliwskiej 24d działka 100/2, obręb 19 w Międzyzdrojach.
Zapraszamy do składania ofert.
Szczegóły na stronie : https://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/2023%2FBZP%2000160142%2F01
OGŁOSZENIE WYNIKU
CZWARTEGO PRZETARGU USTNEGO NIEOGRANICZONEGO
Z DNIA 24.03.2023
NOWY CENNIK PORTU JACHTOWEGO
MARINA - WAPNICA
KONSULTACJE SPOŁECZNE
7-9 marca 2023 r.
Międzyzdrojskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. będące zarządcą portu morskiego w Wapnicy ogłasza konsultacje społeczne dotyczące planu gospodarowania odpadami oraz pozostałościami ładunkowymi ze statków.
OGŁOSZENIE WYNIKU
TRZECIEGO PRZETARGU USTNEGO NIEOGRANICZONEGO
Z DNIA 17.02.2023
OGŁOSZENIE WYNIKU
DRUGIEGO PRZETARGU USTNEGO NIEOGRANICZONEGO
Z DNIA 24.01.2023
OGŁOSZENIE WYNIKU
PIERWSZEGO PRZETARGU USTNEGO NIEOGRANICZONEGO
Z DNIA 19.12.2022
KONSULTACJE SPOŁECZNE DOTYCZĄCE PLANU GOSPODAROWANIA ODPADAMI ORAZ POZOSTAŁOŚCIAMI ŁADUNKOWYMI ZE STATKÓW W PORCIE MORSKIM W WAPNICY
Lista nowych numerów telefonów MTBS Sp. z o.o.
Sekretariat |
605 579 533 |
Dział ds. technicznych |
605 670 267 |
Dział ds. wspólnot mieszkaniowych |
605 587 219 |
Kierownik ds. spraw wspólnot mieszkaniowych |
605 599 261 |
Dział ds. zasobu komunalnego Gminy Międzyzdroje |
605 518 760 |
Główny księgowy |
605 595 454 |
NOWA SIEDZIBA
uprzejmie informujemy, iż od dnia 08.07.2022 r. nastąpiła zmiana adresu siedziby:
MTBS SP. Z O.O.
PLAC RATUSZOWY 1
72-500 MIĘDZYZDROJE
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Międzyzdrojskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. zaprasza do składania ofert na usługę pośrednictwa nieruchomości na sprzedaż 11 lokali mieszkalnych oraz 20 miejsc postojowych w nowo powstającej nieruchomości przy ulicy Myśliwskiej w Międzyzdrojach.
- Opis inwestycji:
MTBS Sp. z o.o. w IV kwartale 2022 roku zamierza rozpocząć realizację nowej inwestycji przy ulicy Myśliwskiej w Międzyzdrojach / działka nr 100/2 obręb 19.
Na przedmiotowej nieruchomości powstać ma budynek mieszkalny wielorodzinny nawiązujący w swoim stylu do istniejącej w tym rejonie miasta nowoczesnej zabudowy, przy jednoczesnym zachowania architektury istniejących budynków typu willowo-pensjonatowego.
Planowana inwestycja zakłada wybudowanie lokali mieszkalnych na czterech kondygnacjach o najpopularniejszych na rynku metrażach - od 40 m2 do 85 m2, do których przynależne będą pomieszczenia gospodarcze – komórki usytuowane w poziomie piwnicy budynku. Do każdego lokalu mieszkalnego został zaprojektowany balkon – taras. W podziemiu obiektu, powstanie duża otwarta powierzchnia użytkowa z wjazdem od stronu ulicy Myśliwskiej, przeznaczona na miejsca postojowe dla samochodów mieszkańców oraz pomieszczenia technicznej obsługi nieruchomości. Obiekt wyposażony będzie w nowoczesną cichobieżną windę osobową. W każdym z lokali zaplanowano indywidualny elektroniczny zdalny system rozliczania zużycia mediów, który pozwali na prowadzenie racjonalnego gospodarowania i optymalizację kosztów utrzymania.
Lokalizacja inwestycji, a w szczególności bliskość centrum i promenady nadmorskiej przy jednoczesnym uwzględnieniu spokojnego rejonu miasta i możliwości wpływania przez użytkowników lokali na koszty eksploatacji to główne atuty naszej inwestycji.
- Szczegóły lokali mieszkalnych przeznaczonych do sprzedaży:
|
|
|
|
|
||
oznaczenie lokalu |
Kondygnacja |
łączna powierzchnia lokalu |
pomieszczenie gospodarcze / nr / |
RAZEM powierzchnia do sprzedaży |
||
M4 |
parter |
39,67 |
4 |
41,71 |
||
M5 |
parter |
39,69 |
5 |
41,73 |
||
M11 |
I piętro |
47,98 |
11 |
51,03 |
||
M14 |
I piętro |
61,83 |
14 |
64,74 |
||
M15 |
I piętro |
42,23 |
15 |
44,20 |
||
M18 |
II piętro |
58,02 |
18 |
59,99 |
||
M19 |
II piętro |
47,98 |
19 |
49,95 |
||
M23 |
II piętro |
42,23 |
23 |
44,05 |
||
M26 |
Poddasze |
82,95 |
26 |
85,91 |
||
M28 |
Poddasze |
40,05 |
28 |
42,93 |
||
M29 |
Poddasze |
63,58 |
29 |
66,46 |
||
- Oferty proszę przesyłać na adres poczty elektronicznej : mtbs2@miedzyzdroje.pl
- Termin nadsyłania ofert upływa 15.07.2022 r.
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
REFERENT DS. TECHNICZNYCH
REFERENT DS. WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH
NOWA INWESTYCJA
MTBS Sp. z o.o. oferuje NA SPRZEDAŻ
mieszkania i miejsca postojowe
w nowobudowanym kompleksie
przy ul. Myśliwskiej w Międzyzdrojach.
Więcej informacji https://mysliwskaprzystan.pl/
Zapraszamy!
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO - REFERET DS. WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH
Więcej informacji https://miedzyzdroje-mtbs-bip.alfatv.pl/admin.php?m=panel&id=45
Informujemy o wszczęciu procedury przetargowej dotyczącej realizacji nowej inwestycji - budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Myśliwskiej w Międzyzdrojach.
Zapraszamy do zapoznania się z ogłoszeniem o zamówieniu publicznym
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO - PRACOWNIK OBSŁUGI PORTU
Więcej informacji : https://miedzyzdroje-mtbs-bip.alfatv.pl/admin.php?m=panel&id=44
Informujemy o wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację inwestycji pt.
„ Przebudowa oraz rozbudowa dwóch budynków historycznych willi nr 1 i 3 przy ul. Kolejowej celem zintegrowania w jeden budynek mieszkalno-usługowy przy ul. Kolejowej 1 i 3 oraz ul. Norwida 2, oraz rozbiórka trzech pozostałych obiektów na działkach 142, 143, 144”.
Więcej informacji https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/caec4333-b097-4099-ab2a-bb494e4df892
W TROSCE O BEZPIECZEŃSTWO ZACHĘCAMY DO SPOŁECZNEJ AKCJI "SADZA PŁONIE. CZAD ZABIJA. ŻYJ !"
NARODOWY SPIS POWSZECHNY LUDNOŚCI I MIESZKAŃ 2021
MTBS Sp. z o.o. oferuje NA SPRZEDAŻ
mieszkania, lokale użytkowe i miejsca postojowe
w nowobudowanym kompleksie
przy ul. Norwida 2 i Kolejowej 1,3 w Międzyzdrojach.
Kontakt poniedziałek-piątek w godzinach 8-15
tel. 605 579 533
Międzyzdrojskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w chwili obecnej prowadzi procedurę związaną z wykonaniem kompleksowej dokumentacji technicznej i uzyskaniem pozwolenia na budowę dla planowanej inwestycji u zbiegu ulic Kolejowej i Norwida.
Na przedmiotowej nieruchomości powstać ma kompleks mieszkalno-usługowy nawiązujący w swoim stylu do wybudowanej przez MTBS sp. z o.o. wcześniej nowoczesnej zabudowy ul. Norwida przy jednoczesnym zachowania zabytkowej architektury budynków typu willowego na ul. Kolejowej. W oparciu o dokonane uzgodnienia z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków oraz wypracowaną wspólnie z Pracownią Architektoniczną Studio A4 wizję przyszłej inwestycji, powstała koncepcja zapewniająca wkomponowanie jej w istniejącą przestrzeń urbanistyczną centrum miasta oraz efektywne wykorzystanie nieruchomości. Planowany do realizacji kompleks stanowić będzie dopełnienie zrealizowanej przez MTBS sp. z o.o. enklawy budownictwa mieszkalno-usługowego w tym rejonie. Planowana inwestycja zakłada wybudowanie 12 lokali usługowych na poziomie parteru z wejściem bezpośrednio z chodnika ulicznego oraz 29 mieszkań o najpopularniejszych na rynku metrażach - od 26 m2 do 63 m2, do których przynależne będą pomieszczenia gospodarcze – komórki. Lokale mieszkalne usytuowane będą w trzech obiektach kubaturowych , w tym 25 mieszkań powstanie w zaprojektowanej 4 kondygnacyjnej bryle nowego obiektu, a pozostałe 4 mieszkania na poziomie I piętra w dwóch istniejących zabytkowych obiektach willowych. Do lokali mieszkalnych w nowym budynku został przewidziany balkon lub taras. W podziemiu planowanego nowego obiektu, powstanie duża otwarta powierzchnia użytkowa z wjazdem od strony ulicy Norwida, przeznaczona na miejsca postojowe dla samochodów mieszkańców planowanej inwestycji. W każdym z lokali zaplanowano niezależne ekologiczne ogrzewanie gazowe oraz indywidualny system rozliczania mediów, który pozwali docelowo na prowadzenie racjonalnego gospodarowania i optymalizację kosztów utrzymania.
Lokalizacja inwestycji, a w szczególności bliskość centrum i niezależność kosztów eksploatacji lokalu to główne atuty naszej inwestycji.
Planowany kompleks jest kolejnym krokiem naszej firmy w rozwoju i estetyzacji naszego miasta oraz poprawienia warunków bytowych jego mieszkańców.
Wszystkich zainteresowanych udzieleniem informacji o planowanej inwestycji oraz kupnem lokali prosimy o kontakt z siedzibą Inwestora w Międzyzdrojach Plac Ratuszowy 1 , tel. 605 579 533, e-mail : mtbs2@miedzyzdroje.pl
Zarząd Spółki
MTBS Sp. z o.o.
KONCEPCJA BUDOWY NIERUCHOMOŚCI
PRZY ULICY NORWIDA 2 ORAZ ULICY KOLEJOWEJ 1 I 2
W MIĘDZYZDROJACH
Niniejsze opracowanie może ulec zmianie i nie jest ostateczne.
Opłaty tytułem czynszu za lokale komunalne należy wpłacać na konto bankowe
MTBS Sp. z o.o. o numerze :
74 9383 0007 4211 5906 2000 0010
Interesantów przyjmujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 800 - 1100
Przypominamy o obowiązku dokonywania przez Najemców przeglądów gazowych urządzeń grzewczych w lokalach komunalnych.
Więcej w aktualnościach.
Międzyzdrojskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. |
Plac Ratuszowy 1 72-500 Międzyzdroje |
Godziny otwarcia: |
poniedziałek - piątek 800 - 1500 Interesantów Przyjmujemy w godz: 800 - 1100 |
Prezes Zarządu | Dorota Siarska-Zacharewicz |
Tel. |
605 579 533 |
www: |
www.bip.mtbs.miedzyzdroje.pl |
E-mail: |
mtbs2@miedzyzdroje.pl |
KRS: Konto Bankowe BS Międzyzdroje |
0000062068 35 9383 0007 0000 0390 2000 0010 |
REGON: | 811243605 |
NIP: | 855-14-48-657 |
ePUAP : /MTBSMIEDZYZDROJE/SkrytkaESP
___________________________________________________________________________________________________________________
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Dorota Siarska-Zacharewicz | 20-12-2010 09:28 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Katarzyna Kubasik | 20-12-2010 |
Ostatnia aktualizacja: | Katarzyna Kubasik | 29-05-2023 10:58 |